|
|
| Varázsigék | |
| | Szerző | Üzenet |
---|
Fylia Onesym Vezető
Hozzászólások száma : 210 Titulus : Igazgató / Víztündér Szakvezető Rang : Varázstárgyalkotás Tanár Faj : Pilletündér Registration date : 2008. Sep. 25.
| Tárgy: Varázsigék Szomb. Szept. 12, 2009 1:54 am | |
| Varázsigék Elsős varázslatok:
Gyógymágia: Obstinatus Domus - Vérzés elállítása A nyílt sebre kell koncentrálni, és teljesen nyugodtnak kell lenni ahhoz, hogy működjön a varázslat. Tapasztaltabb tündér már belsővérzéseket is képes elállítani ennek segítségével.
Focus Exuitus - Éleslátás Csukott szemmel kell kimondani az igét, és a kimondása után kinyitni, hogy erősebb legyen a hatása. Nyitott szemmel könnyedén megszédülhetünk az újdonságtól. Tapasztaltabb tündér távollátásra is képes alkalmazni, később másokra is tudja használni, de az illetőre szintén vonatkozik a csukott szemes szabály.
Vorago Curatio - Csonterősítés Ezzel a gyógyító varázslattal törött csontokat erősíthetünk meg, de nem tudjuk összeforrasztani őket. Harcok előtt érdemes elszórni magunkra, hiszen segítségével nehezebben sérülünk meg - nem nyújt teljes védelmet, de lényegesebben biztonságos, mintha mindennemű felkészülés nélkül mennénk csatázni. Egyszerűen az adott csontra kell gondolni, koncentrálni és kimondani az igét egyenként, minden csontra.
Unguentum Immunda - Szervezettisztítás Segítségével gyengébb mérgeket olthatunk ki, amik a szervezetünkbe jutottak, de rosszullét esetében is hasznos, hiszen könnyen elmos egy fejfájást vagy gyomorfájást.
Igézések Alapismerete: Terra El Frumentum - Homokidézés Egy barna fénygömbből áramlik a homok, ami mágiaszinttől függően erős. Egy magasabb szinten álló tündér képes homokvihart is teremteni, míg egy kezdő valami homokozóhoz vagy homokbuckához hasonlót.
Clero Frumentum - Homok eltüntetése Bármilyen homokot eltűntet magasabb szinten, a Terra El Frumentum ellentéte, így az azzal létrehozott homokot is automatikusan eltünteti.
Flamma Virga - Fénycsík Segélykérésre kitűnő varázslat, például ha egy labirintusban tévedünk el, remek jelzés. Kettőt kell tapsolni, aztán tenyerünket egymás felé fordítani, és az égnek emelni. Egy halvány fénycsíkot hozunk ezzel létre, ami körülbelül másfél percig marad meg, és csak függőleges irányban lehet alkalmazni.
Claustrum Lux Lucius - Fényírás Sötétben hagyhatunk nyomot magunk után, és amint tartós fény jelenik meg a helyen, ahol a nyomot hagytuk, a nyom eltűnik. Egyszerűen le kell rajzolni az ujjunkkal a nyomot, betűt vagy valamit, és az ige kimondása után derengve megjelenik.
Bűbájok Alapismerete: Incontaminatus Clandestin Amoveo - Színváltoztatás Egy alap varázslat, csupán a kívánt színre kell koncentrálni. Lehet vele kisebb tárgyakat, esetleg ruhadarabokat átszínezni, vagy akár a körömszín is megváltoztatható ezzel. Az eltüntetéshez csak az adott tárgy eredeti színére kell gondolni.
Lux Luminax - Védőbuborék Használatához csupán egy csettintésre van szükség, és arra, hogy tenyerünkkel meghatározzuk a méretét; a fejünk felől kell leengednünk a tenyerünket, és lefelé húzni, kimondani az igét, és addig folytatni, amíg nem kezd el derengeni a tenyerünk által megtett út. Erősebb tündérek képesek ezzel csak másokat védőbuborékba zárni, vagy magukat még erősebb, esetlegesen mágia ellenállóvá tenni.
Facio Aboleo - Takarítás Könnyen alkalmazható takarítóbűbáj, azonban alap szinten csak a port, és a piszkot tünteti el az adott tárgyról esetleg helyiségből, magasabb szinten pedig már képesek lehetünk egy egész emeletet kimosni, rendbe rakni ezzel.
Celeritas Auctus - Gyorsítás Magunkat gyorsíthatjuk fel vele, de csak pár percig hat, és elég bonyolult varázslat, hiszen nagyon hasznos, és nincs eset, hogy ne jönne jól. Segíthet a takarításban, esetleg a tanulásban is. Másra nem alkalmazható, csak jóval magasabb szinten.
Párbajalapok: Attero Integer - Tárgycsorbítás Egy kezdő csak tűket, tüskéket vagy villákat esetleg egyéb kisalakú tárgyakat képes elcsorbítással hatástalanná tenni, de ez is elég nehéz nekik, hiszen az átkokban kevés tündér jeleskedik. Magasabb szinten kardokat, nagyméretű dolgokat is el lehet csorbítani, de a hatása csak ideiglenes, ugyanis maximum egy órával - de a legtöbb esetben pár percen belül - a varázslat után a tárgy visszanyeri eredeti alakját.
Canis Crudelitas - Kutyauszítás Kevésbé egyszerű átok, aminek segítségével kutyákat uszíthatunk, és vadállatiassá tehetünk. Először meg kell ismernünk a célzott állatot - magasabb szinten állatokat -, a testfelépítését és a természetét, a hangját. Ha ezt megismertük, már könnyedén ráuszíthatjuk egy másik célszemélyre, akinek a hangját vagy külsejét szintúgy ismernünk kell, de a többi nem szükséges. Lehet az egy fa, egy másik állat vagy netán egy ember. Jó két percbe tart, mire teljesen az uralmunk alá hajtjuk az állatot, és megbizonyosodunk róla, hogy nem bánt minket. A választott állat szeme vörössé válik, és hatalmasat nő, habzó szája és éles fogai lesznek, olyan lesz mint egy démoni lény. Ha teljesen átalakult, akkor sem biztos még, hogy sikerült a varázslat, hiszen ez egy igazán bonyolult átok. Ha nem néz ránk, akkor tudomásul vette ki a célpont, de nem engedelmeskedik túl sokáig, hiszen könnyedén magunk ellen fordíthatjuk. Csak olyanok próbálkozzanak, akik nem féltik a karakterüket! Hátránya, hogy szinte lehetetlen végrehajtani.
Désarmant Patrie - Lefegyverzés Szintén nem könnyű varázslat, de azért lényegesebben kevesebb koncentráció szükséges hozzá, mint a Kutyauszításhoz. Tenyerünkkel a lefegyverzendő személyre kell böknünk, aztán előre kilépni, és másik tenyerünket az ellentétes irányba fordítani, majd kimondani az igét. Egy kisebb lökettel tudjuk feltartani így az ellenséget, ez nem fejleszthető varázslat.
Blanditia Vinculum - Varázsblokkolás Ezzel az átokkal képesek vagyunk kivédeni gyengébb varázslatokat, elég ha a tenyerünkkel a manatömeg felé célzunk, ugyanis ezzel úgymond ki lehet oltani. Másik használati módja, hogy a Védőbuborék-bűbáj használata után aktiváljuk, a Védőbuborékra, de csak az első pár varázslatot védi majd ki, fokozatosan át fogja engedni az újabbakat.
Csapdaállítás: Dias Le Voga - Illúzióállat Egy gondolati úton irányítható állatot hoz létre, kezdőknek csupán egy egészen apró, hétköznapi állatot, de magasabb szinten képesek misztikus lényeket is illúzióként életre hívni. Amint nincs szükségünk rá, eltűnik. Elég csak az állatra koncentrálni, és megjelenik.
Miraggio Utopiste - Délibáb Egy egyszerű képet idézhetünk meg vele, azonban a hátránya, hogy csak melegben használható, hűvösebb vagy hidegebb helyeken egyszerűen szétfoszlik, a megidézése után. A kép lehet bármi, de legtöbbször célszerű egy oázist megjeleníteni, hiszen az vonzza a melegben az embereket, így csalhatjuk csapdába őket.
Sentiment Entrevoir - Érzelemkép Ez már egy nehezebb varázslat, hiszen az aktuális érzelmünket kell képpé alakítani. Ha dühösek vagyunk, könnyedén idézhetünk egy szörnyet, és ha igazán mérgesek vagyunk, még hang is társul hozzá. Mindig az adott érzelem intenzitásától függ a varázslat erőssége, például ha csak hálásak vagyunk, és nem boldogok, nem tudunk egy vidám táncikáló koboldlányt megidézni, csak egy apró törpét, furcsa grimasszal, ami mosolyhoz hasonló.
Combinaison Élever - Kapcsolatkeltés Ezzel az illúzióval egy érzelmi kapcsolatot hozunk létre valakivel, és ezt próbáljuk valóságossá tenni. A legnehezebb kapcsolat a szerelem, a legkönnyebb pedig az ellenségesség. Nagyon nehéz a legkönnyebbnek számító kapcsolat is, így még nem nagyon lehet a gyakorlatban alkalmazni - sikeresen legalábbis nem igazán. | |
| | | Fylia Onesym Vezető
Hozzászólások száma : 210 Titulus : Igazgató / Víztündér Szakvezető Rang : Varázstárgyalkotás Tanár Faj : Pilletündér Registration date : 2008. Sep. 25.
| Tárgy: Re: Varázsigék Szer. Júl. 13, 2011 5:21 pm | |
| Varázsigék Másodikos varázslatok: Megjegyzés: a második évben tanult varázslatokhoz már nem szükséges ige, csak koncentráció.
Mágiatörténelem és Bűbájok Alapismerete: Pajzsfelvonás Csupán ki kell nyújtani varázsláshoz leggyakrabban használt kezünket vízszintesen és valami olyasmire gondolnunk, ami mellett biztonságban érezzük magunkat, például egy falra. Ezután egy kisebb erőtér jön létre, ami a testünk kétharmad részét védi a mágikus és a fizikai támadásoktól is. A hatása azonban nem végleges, ugyanis csak úgy, mint egy igazi pajzs, ez is tönkremehet, ha túl sok támadás éri.
Tárgycsere Két tárgy szükséges hozzá, onnantól csak egy csettintés és koncentráció kérdése. Fontos, hogy a megszerezni kívánt tárgyat csak akkor tudjuk kicserélni a nálunk lévővel, ha már valaha hozzáértünk. Fontos, hogy az általunk küldött tárgy a másik kezünkben legyen, ide fog érkezni a másik is. Egyébként csak egy pillanat az egész, nem túl bonyolult varázslat.
Védelem A folyamat ugyanaz, mint a pajzsfelvonásnál, csak itt egy védelmezőre kell gondolnunk (állatra vagy személyre például). Továbbá itt ki kell jelölnünk egy kört, ahol érvényes lesz a varázslat. Ezután egy kisebb burok jelenik meg a kör kerületével, amiből nem lehet kijutni, de be sem. Ez is kivéd mindenféle támadást, de a legerősebb varázslatok még ezen is áttörnek. Egyébként a hatása addig tart, amíg a létrehozó figyelmét nem terelik el. Ha ez történik, egyszerűen eltűnik. Erősebb védelem, mint a pajzsfelvonás, de nehezebb is végrehajtani.
Tetszhalál Ezzel a varázslattal képesek vagyunk a tetszhalál állapotát elérni. Veszélyes és kockázatos, ugyanis ha nem megfelelően hajtják végre, könnyen lehet hogy sosem ébred fel ebből az állapotból a végrehajtó személy. Nem kell hozzá más, csak elhatározás és bátorság... vagy épp ezek hiánya és félelem. Egyszerűen csak magára a tetszhalálra kell gondolni, majd a szívünkre tenni a kezünk. Egy elektromos kisülés garantáltan ebbe az állapotba taszít minket.
Varázstárgyalkotás és Igézések Alapismerete: Emlékkulcs Hozzávalók: Emlékek és egy olyan kulcs, amit még csak mi érintettünk meg. Ha ezek megvannak (kulcsot teremteni mágiával a Cvé Nyckel varázsigével tudunk), akkor csak játsszuk le magunkban az emléket, vagy emlékeket, amiket szeretnénk elraktározni, és közben fogjuk a kulcsot. Fontos, hogy a létrehozás után csak mi érhetünk hozzá, különben az, aki megérinti, látja az emléket, ami elménkből pedig törlődik.
Keres-talál szemüveg Hozzávalók: Törött lencséjű, vagy lencse nélküli szemüveg. Ezzel a varázstárggyal elveszett holminkat kereshetjük meg. Fontos, hogy csak olyan dolgokat találunk majd meg, amiket valaha birtokoltunk, vagy még mindig a mi tulajdonunk. A szemüvegkeretet kell dörzsölnünk, miközben az elveszett tárgyra gondolunk, aztán csak tegyük fel a szemüveget. A lencse tőrésén vagy a lencse helyén aranyszínű ragyogásban fogunk látni mindent, kivéve az elveszett tárgyat. Az mindenen átüt majd, fekete, sáros és ütött-kopott lesz majd. Ha távoli a tárgy, akkor a szemüveg nem ad instrukciót a megkereséshez.
Vízszóró nyaklánc Hozzávalók: Kívánt mennyiségű víz, egy kinyitható medállal rendelkező nyaklánc. Nyissuk ki a nyakláncot, dörzsöljük az üres belsejét az egyik kezünkkel, a másikkal pedig öntsük bele a vizet. Akármilyen kicsi is a medál, el fogja nyelni a vizet. A víz bármennyi lehet, de ne feledjük, hogy hiába fér el ilyen kis helyen, hiszen a súlya ugyanakkora marad. Ha végeztünk, akkor csukjuk be a medált, és amint szükségünk van a vízre, nyissuk ki. Ha kifogyott a víz, bármikor újra lehet tölteni, de már csak annyival, amennyit legelőször töltöttünk bele.
Teleportáló karperec Hozzávalók: Egy kar- vagy zsebóra és egy karperec. Nemes egyszerűséggel kötözzük össze a két tárgyat, majd állítsuk az órát 12 órára. Egy perc elteltével működni fog a teleport, de csak egyetlen választott hely és a készítés helye között. Egynél több teleportáló karperec birtoklása törvénybeütköző!
Képességfejlesztés és Párbajalapok: Önmegvalósítás Egyszerű mentális praktika, ami az agyunkra van hatással. Hatására kizárjuk a külvilágot és csak önmagunkra fókuszálunk, valamint a varázslat előtt kitűzött célunkra.
Erőkétszerezés Ezzel a varázslattal megduplázhatjuk varázslataink hatásának erejét, de ez dupla energiafogyasztással jár. Csak gyors, végső támadás esetén ajánlott a használata. Ha már kifogyott a manánk, az életerőnkből folyik tovább a varázslás.
Képességosztás Ezzel képesek vagyunk a saját képességünket átmenetileg megosztani másokkal. Minél több emberrel tesszük, annál gyengébbek a képességek. Csak gondoljunk a képességünkre, aztán az alanyra. Ezután meg kell őt érintenünk. Az első alkalmakkal felléphet szédülés és rosszullét a varázslat végrehajtójánál.
Belső tündér Figyelemelterelő, látványos manakitörés.
Repüléstan és Csapdaállítás: Légi kísérő Hozzávalók: Egy felhődarab. A felhődarabot tetszőlegesen formázzuk meg, aztán fújjunk egyet rá, és máris egy apró, repülő lényt kapunk segédként. Engedelmeskedik a parancsunknak, egyszerűbb bűbájokra és igézésekre képes, valamint kivédi a támadásokat, amiket könnyen lehet, hogy nem él túl.
Légdeszka Ugorjunk a levegőbe, és mintha szörföznénk vagy gördeszkáznánk, félig hajoljunk meg és simítsunk végig az alattunk lévő levegőn. Ekkor egy láthatatlan deszka jelenik majd meg alattunk, ami gyorsan repít minket a levegőben. Könnyen le lehet esni róla és el is lehet veszteni az irányítást felette, de a létrehozás után nem kíván több energiát.
Füstrepülő Egymást keresztező kezeinkkel utánozzuk a madarak szárnycsapkodását és gondoljunk a füstre. Pár pillanattal később apró, füstölgő gömböket látunk majd meg, amelyek szerte-szét repkednek, majd hangos és látványos robbanással füstfüggönyt hoznak létre. Addig jönnek létre folyamatosan hármasával, amíg abba nem hagyjuk a megidézésüket. Az időjárási körülményektől függ a hatóideje.
Ködernyő Hasonlóan, mint a pajzsfelvonásnál és a védelemnél, itt is ugyanazokat a mozdulatokat kell elvégeznünk, és ködre gondolnunk. Ekkor egy ködfal, ködernyő jön létre azon az oldalon, amerre a kezünket tartottuk. Az időjárási körülményektől függ a hatóideje és nem véd ki semmilyen támadást, viszont nem feltűnő. | |
| | | | Varázsigék | |
|
| Engedélyek ebben a fórumban: | Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
| |
| |
| |
|